pust å suck..

..va de tjatas om att ja e en kass bloggare :P
bäst ja släger in lite bilder från helgen..
i lördags var ja barnvakt, pappa kom me Emilia klockan 8!! vi var ute lite å i stan en sväng.. vill helst inte vara inne me henne, de e lite påfrestande att ha en 2-åring i en tvåa!!
ber om ursäkt för lite oengagerad text, skyller på Eyw, har henne i luren!

image11
pappa SATT ner å fikade, måste dokumenteras!

image12
sötungen posar i "snön".

image14
 ja e sååå trött!

När lillplutta åkt hem vid 15.30 va de karroliten som va tröttis, försökte vila i soffan medans Henke lagade mat. Ja skulle ju på tjejfest å va tvungen att vara hyfsat fräsch.. lovade Gina att inte vara som sist *blinkblink*
Får väl bjukka på lite bilder på brudarna :)

image16
Helen, Carro å Kim (ville inte va me men fastnade ändå) :)

image17
Lisa å Gina va så söta så

image18
Meckan va åsså me

image19
alla brudarna!

image20


image21
lite ego ;)

Tusen tack, Gina för en kul kväll!! å tack, tack TACK för du vet vad!!

over and out

Kommentarer
Postat av: Gina

Love U!!! Puss

2007-11-26 @ 19:48:40
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: Kepsan

Så där ja...va väl inte så svårt?
HIHI...sötis!!!
Fina bilder..ser ut som ni hade kul!! : )
puss grusis

2007-11-26 @ 23:00:24
Postat av: Rebecka

hej tjejen! Läget? Jag snodde din lista.... Hoppas det är ok?! Jag la oxå till dig som länk på min blogg. Säg till om jag ska ta bort dig så gör jag det;-) Kram Rebecka!

2007-12-03 @ 22:21:41
URL: http://www.vingasvarld.blogspot.com
Postat av: Karroliten

Gina--> Love U too!! måste ses snart!
Grusis--> vi hade kul :) längtar tills vi ses imorn! pussar
Rebecka--> går så bra så :) ja lägger till din om de e OK..?

2007-12-06 @ 15:30:10
URL: http://karroliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0