Hemma igen.. naaajs :)

Vi fick nåt litet ryck igår.. blev bjudna på inflyttningsfest, de brukar ju bli kul. Bara de att festen va hos Marre å Emma.. i Jönköping! :) Men, men.. vi gav oss iväg när Henke kom hem från jobbet igår.. Å de va ganska kul.. Men ja vet inte om de e att ja börjar bli gammal eller va de e för fel, men ja tycker INTE de e kul att festa längre!!
Om man e svin-opepp på fest kan man ju ändå gå dit å så gå hem när man vill.. blev dock lite svårt igår..
Men va gör man inte för sin bejbi (som för övrigt e min bitch idag), han ville så gärna åka ,så idag får han passa upp på lilla mig :D

Blir nog lite ostbricka ikväll... å Gears :) å kanske testa den nya Ben & Jerry-glassen som Henke köpt till mej ;)
Har snart testat alla B & J sorterna, e bara körsbär som ja e desperat efter att få tag på, den ska utgå har ja hört.. de får inte hända innan ja provat den!!

Jaja.. tyvärr hade vi ingen kamera me oss till JKPG, men kanske kan bjukka på nåt annat..
hmm.. får bli en tjusig bild från Halloween ;)


jag å älsklingen, Halloween -08

Take care, allihopa!!

-over and out-

Kommentarer
Postat av: mami

fan så spontant! låter jobbigt o du samlar ju iaf vuxenpoäng.....vp....uhmhuu assåå...jahaaa...opepp på fest. Miss U

puss

2009-01-24 @ 23:41:55
URL: http://technolove.blogg.se/
Postat av: karroliten

haha.. mhmm.. vp... jaaaså..? börja bli gammal.. b-b-g.. jaaaså.. haha! miss u 2 mami (bloggar du på technolove.blogg.se..???) ;)

2009-01-25 @ 22:20:42
URL: http://karroliten.blogg.se/
Postat av: mami

jag bara delar med mej lite av adressen på olika kommentarställen...bbg...uhmhuu... annars hade jag nog kommit ihåg att radera den innan jag skickar kommentar..

2009-01-25 @ 23:12:05
URL: http://technolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0