kanske e dax

för lite uppdatering... nu har ja äntligen dator igen :)
ska försöka lägga in lite bilder snart, har inte riktigt hunnit bli kompis me nya datorn ännu..
men julen har ju varit bra.. nyår jobbade ja ju, inte så kul men så kan de vara..

verkar som vi ska få nytt schema på jobbet igen å slippa sova där!!!! wiiiihuuu! tycker bättre om att soca hemma, brevid min darling..
dessutom går min provanställning ut om typ 2 veckor, men ja tror nog att ja ska få vara kvar ;)
helgen som kommer nu e ja ledig, skööönt! ska försöka ta de lite lugnt.
imorn ska vi till henkes päron på frukost.. henke ska städa min bil ivändigt å rensa ut all sin skit en gång för alla, för nu har han en egen bil att stoppa sina prylar i :P världens fulaste saab, men de  e ju inte mitt problem, ja har ju världens sötaste skoda ;)

lite bilder från systers å mitt modellande i november ska man väl kunna lägga ut här snart, har hört att de finns de som vill se ;)

nu får de va nog för denna gång

-o

Kommentarer
Postat av: Jessan & Milo

kul att du e igång igen..mera mera!! pussa

2009-01-24 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0