1:a advent

Hur mysigt som helst att få upp adventsljusstakarna och stjärnan. Henke har slitit häcken av sig här hemma idag, städat och gjort fint. Jag har inte gjort många knop alls, sååå ur form idag :(

Igår var vi iväg på "spelkväll". Det blev en del Wii, sport och TP, och lite charader. Haha, kul var det. Det bjöds även på glögg och pepparkakor och lite smått och gott. Alkohol blev det med, för alla utom mig givetvis, men ändå har jag varit helt väck idag.. Är ovan att vara vaken så länge nu för tiden.

Orkar inte skriva mer, tänkte bara slänga in en liten update, annars får jag väl klagomål snart :P

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen. Hoppas du känner dig lite piggare igen. Sen är det ju så här att om man bor vääldigt långt borta från söta Karro så är man vääldigt nyfiken på hur hon ser ut just nu!!! Blir det någon bild snart kanske?! :) MASSA KRAMAR från Söderfors

2009-11-30 @ 19:22:30
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: mami

nä.. typ tredje advent....!!!!

2009-12-12 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0