Fars dag

Vi har faktiskt hunnit fira båda våra pappor idag. Trevligt, men hos min far blev det en snabbfika. Å andra sidan var vi ju hos honom igår, busade lite med snutta och så.
Vi kom på att nästa år ska ju Henke firas också. Då kände han sig gammal!! Haha, sötisen! Han har ingen som helst åldersnoja, men när han kommer på att han ska firas på fars dag, känner han sig gammal :D

Henkes pappa firades på Stubbegården (?) med kakbuffé. Lite kall mat fanns också, men fasen vad mycket kakor och pajer och tårtliknande saker det fanns! Så lagom kräkmätt var man när vi åkte därifrån.
Har varit trött hela dagen, så när jag kom hem kastade jag mig i soffan och kollade på Mammas pojkar (hahahaha) och sista avsnittet av Inlåst. Det var skööönt att vila en stund!

Att jag var så trött idag beror nog på att Henko hade lite besök igår. Max, David och Karlan var här, jättekul att träffa dem, var så länge sen! Men jag är ju lite kvällstrött nu för tiden och hade haft en sprängande huvudvärk hela dagen, så när en öl blev sju  som rann genom pojkarnas strupar och Lips- mickarna plockades fram var det inte lika kul längre :P Till en början var det roligt att lyssna på galningarna när de sjöng, men när klockan blev massor och huvudet hotade med explosion gick jag och la mig. Men de fortsatte sjunga... Till slut fick jag säga till Bejbi att "nu är det kanske dags..." Då stängde de faktiskt av! och drog ner på stan. Klockan 00.45... Puckon! :P Så jag blev ensam kvar med min bok. Eller inte helt ensam, för jag hade en bäsis i magen som höll låda i flera timmar, myyyys! :) Men kunde inte sova hur som helst. La ifrån mig boken och blundade ungefär en timme innan Henke kom hem, han ramlade i säng vid 03.45.

Nä, nu ska jag kika på "extra-avsnittet" av Ensam mamma söker, sen ska jag nog kudda. Imorn börjar intro-vecka på nya jobbet. Spännande!

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0