Tröttis

Har nu jobbat en vecka (på egen hand) på nya jobbet. Känns väldigt ovant, men det blir nog bra :)
Har inte haft så mycket ork över till bloggandet.. inte till nåt förresten.

Förra helgen var vi hos mami och Roggisch. Eyw och pojkarna kom oxå, så vi hade världens mysigaste helg! Vill att det ska bli oftare, när vi kan vara tillsammans allihop så där.. Men nu får man längta och se fram emot julhelgen, hoppas Eyw kommer du oxå.

Imorse (förmiddags) fick jag en glad överraskning i form av ett telefon samtal, lillsnutta ringde för att se om vi var hemma. Det var vi ju så då talade hon om att hon minsann " tänkte komma och äta brukost hos dig". Mysungen! Så pappa och Emilia kom och åt helgfrukost med ägg, juice, smörgås, flingor, frukt... massa gott! Sedan stannade de en stund, drack lite kaffe och pratade. Kors i taket!!! Men en väldigt bra start på min dag :)

Nu har jag så ont i ryggen, Henke och jag har varit ute och gått lite idag, så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på "Mammas pojkar". Haha..
Imorn bär det av till Småland, tidigt...

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Gina

Kolla "gamla grannen" på mammas pojkar ;)



Det blir mycket roligare att se när man vet vilka de är i verkliga livet!

2009-11-21 @ 20:51:00
Postat av: mami

shit vikken surprise!! roolit =)

2009-11-22 @ 00:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0