Vaccination..?

Sitter och funderar på om jag ska ta den där sprutan idag.. Har ju varit lite tveksam, men nu verkar det ju som om de rekommenderar alla gravida att vaccinera sig. Och på Storken drar de igång idag.
Hmm.. inte lätt. Jag gillar ju inte sprutor direkt. Men det är ju inte så kul att gå och oroa sig för att bli sjuk heller. Kanske kan jag vänta tills Henke kommer hem, så får han följa med och hålla handen :)
Jaja, vi får se hur det blir.

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från Halloween-helgen.
Vi var ju ute hos Henkes föräldrar och käkade och pysslade lite (Henke käkade iaf). Bejbi var ju sjuk igen, så han kom ut först till middagen. Inte så pigg kille, stackarn!


Fina lyktan som Mats och Fillan gjort.



Mumsig tårta med chokladtryffel och spökmaränger.



Detaljbild på några av sötnosarna ;)

Ja, fler än så blir det inte :P
Vi hade ialla fall en mysig kväll, men missade tyvärr den fina bålen då vi åkte hem tidigt och stoppade sjukling i säng.

Igår var vi hos barnmorskan, fick lyssna på Bönans hjärta :) Det pickade på så fint, 148 slag/minut, perfekt! Allt ser jättebra ut, bäsis växer som den ska, jag behöver inte äta järntillskott, känns sååå skönt!!
Inatt har den lill* vilden i magen hållt mig vaken. Typiskt att våra sovtider går om varandra, när jag lägger mig så vaknar Bönan och lever rövare! Men det är ju mysigt också ;)
Nä, nu är det dags att äta lite.

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Eweejka

sv: det blir ju så satans kallt, du anar inte hur jävligt det är att stå ute 07.10 i snöstorma och vänta på en buss som är 10 min sen. Men på julafton kan det väl va okej ;D

2009-11-04 @ 19:44:42
URL: http://fuckedthoughts.blogg.se/
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

Åh vilka fina spökmaränger & pumpan likaså..

myyys med sparkar & hjärtljud..visst? :) pussa

2009-11-06 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0