3 årsdagen :)

Idag har vi varit förlovade i 3 år.. fasen va fort de går :)
Å vi har de ju hur bra som helst! :D
Kvällen spenderade vi med god mat å så min nya favvis, glass med hemgjord kolasås :)
Smaskens :)
Sovrummet är snart färdig-förvandlat, sängen satte Henke ihop igår så vi sov i den natten till idag.
Hur skön som helst, min rygg behövde verkligen det!! Tyvärr hittade jag ju inga fina sängkkläder.. konstigt,
det brukar ju inte vara några som helst problem att hitta annars ;) Men vi sov ganska bra i "gamla", renbäddat blev det ju iaf.
Sängborden är oxå klara nu, det blir fiiint :) Resten fixar jag imorn, kanske får lite hjälp av Henke om det är nåt som ska borras :P

Nu kurrar magen igen, bäst att ta nåt att äta innan det är dax för sängen.

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0