Ledig helg

Det har varit hur skönt som helst!
Igår var vi ute hos Henkes föräldrar, som hade ordnat kalas för mormor Maj som fyllde 75 år i veckan. Det var väldigt mycket god mat och väääldigt mycket folk! :P Och jag var pigg och glad som vanligt.. inte. Haha.. eller glad var jag väl, men fasen vad trött jag är jämt, allra värst är det ju på eftermiddagarna.
Men, men.. alla har ju överseende med mig nu för tiden ;)
Idag har vi varit och hälsa på far. Kul att träffa systrarna, blir ju inte jätteofta direkt.. Till och med Erika hade masat sig ur sängen idag, kul kul! :)

Nä, nu ska jag tjata lite på Bejbi så han fixar lite fika, är såå sugen på nåt gott :D

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0