Snopet.

Idag är det en vecka sen mina chefer hade pratat ihop sig och tyckte att jag skulle omplaceras, trots att jag (mitt pucko) inte ville. Och idag ringde de igen, vill plocka bort mig från jobbet så fort som möjligt  = N.U! De kan ju som sagt inte tvinga mig, men de rådde mig att ta ledigt. Så tack vare komp och någon semesterdag så har jag nu en dryg vecka ledigt innan jag börjar på det nya stället. De hade till och med löst mitt pass redan imorgon, med väldigt kort varsel (jag pratde med chefen strax före kl. 17).
Så istället för att jobba en lång helg, så fick jag helledigt. Känns jättekonstigt, har knappt fattat.. eller jag har inte fattat vad som händer, allt har gått så fort! 
Men det känns som ett väldigt bra beslut, skulle aldrig förlåta mig själv om det hände Bönan något bara för att jag vill tjäna ihop ett par hundralappar till. Som Henke sa, det finns inte pengar nog i världen för att riskera att något händer. "Du och bebis är det viktigaste, jag blir bara glad när jag hör att du får vara hemma ett tag, tycker det är jobbigt varje gång du åker till jobbet". Så sa han, Bejbi :)
Så nu får man vara hemmafru en liten stund. Haha.

Japp, det var lite update, nu måste jag nog koka kolasås ;)

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

ÅHH GOTT FÖR DEJ GUMMAN,PASSA PÅ Å VILA UPP DEJ!

MM HAN ÄR MÅN OM DEJ GRUSAN..SÅKLART! <3 JA MED!

GLAD ATT DU SKA FÅ BYTA JOBB ETT SLAG, O SNART FÅR DU GÅ HEM HELT..JEJ! :) PUSSA

2009-10-30 @ 09:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0