Söndag

Har idag haft en ganska bra dag faktiskt.. Väldigt efterlängtat av både mej å Bejbi efter flera inte-så-bra dagar denna vecka..
Vi har varit på IKEA å shoppat lite, JAG tyckte de va kul iaf ;) så imorn ska vi montera nya sängen (stomme asså). Najs!
Jag är ju fortsatt sjukskriven i en vecka till, ska försöka röja sovrummet imorn på dagen. Så gott jag kan på egen hand.. å får för Bejbi :P
Sen blir det nog en sväng till Tornby imorn me, måste ju köpa nya sängborden å nya sänglampor.. å ramar.. å krokar..
Å me ny look i sovrummet måste man ju unna nya sängen lite nya kläder ;) å överkast.. haha.. kan nog bli ett ganska kostsamt kalas.. Men det är jag värd!
Hah!



Kommentarer
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

aa nice, måste ja få komma å skåda sen :)

klart du e värd det, du är alltid värd ;P

2009-10-07 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0