Joråsåatte...

jag lever :P
Men har inte haft ork eller nån vidare lust att blogga.

Är ju numera hemmafru (havandeskapspenning sen mitten av januari) och då menar jag nog världens sämsta hemmafru!! ;)
Kan ju säga att jag är rätt så höggravid, tjock och otymplig med energi som räcker ungefär en tredjedel av vad den borde, och det i bästa fall!
Sover inte på nätterna då jag har ont och är allmänt osmidig, kissnödig och bökig. Väcker givetvis Henke när jag försöker vända mig (en gång i timmen) eller rulla ur sängen för att vagga ut på toaletten. Gnyr och gnäller så fort jag behöver röra mig, då ljumskarna plågar mig dag som natt.

Sover oftast inte på dagarna heller, men det är klart att det finns de dagarna då jag inte rör mig ur soffan. Är vaken två timmar efter frukost sen sover jag i soffan igen. Och där ligger jag när Henke kommer från jobbet och har inte ens orkat äta lunch eller hämta vatten, trots att tungan känns som sandpapper!
Så att gå utanför dörren är ju inte min grej, ibland är jag inne 2-3 dagar i sträck. Och att träffa folk är ju inte att tänka på!! Behöva ta på sig annat än mysbyxor och kanske till och med sminka sig och borsta håret, hemska tanke!!!

Så som ni förstår så är det kanske lika bra att jag inte bloggar.. blir mest gnäll :P
Bara att hålla tummarna för att Henke orkar med mig och står ut tills bebben kommer ut!

-over and out-

Kommentarer
Postat av: mami

du ljuuuuuger!! riktigt så illa är det faktiskt inte, jag har ju träffat dej lite den senaste tiden... blir det allt för jobbigt för Henke så är du välkommen hit igen =) Love you lilla gnällspiken!

2010-02-20 @ 02:39:20
Postat av: karroliten

mami--> haha.. just så illa är det ju.. bara att du får väl inte tycka det :P Testa att leva med mig 24/7 ;)

2010-02-20 @ 21:35:11
URL: http://karroliten.blogg.se/
Postat av: mami

det testar jag gärna! ska du eller jag ta tåget? =D

2010-02-21 @ 01:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0