3 månader!!

.. lördags, hjärtat mitt! Försökte och försökte under eftermiddagen och kvällen att blogga lite och tänkte lägga in ett litet 3-månaders-kort, men min docka ville inte att mamsen skulle sitta vid datorn! Inte sitta alls förresten :P Så vi vandrade och vandrade tills min rygg kändes som den skulle gå av. Jo, Henke var hemma också, men han var lite liten efter fredagen så han var inte till särskilt mycket hjälp förrens efter klockn 15..
Igår var vi på IKEA och Ikanohuset, familjemys ;) Henke var jätteglad, haha! Handlade lite (jaa, till Mio! Men inte bara till henne denna gång..) och käkade med Henkes päron. Sen började Henke sitt nya jobb igårkväll, åkte klockan 20 och kom hem vid halv 6 imorse..

Jaja, bilder blir det en annan gång, de nya ligger i Henkes mobil och han är och jobbar.. Så, kudda ensam ikväll igen! :(
Och nya grannen har fest, massa snorungar som lever halva f*n!! Spelar högt och står på ballen och vrålar "uhuh" som några jäkla fjortisar! Suck! Känner mig som en jävla pensionär, men jag är fasen sugen på att ringa på, ryta i lite åt ungdomarna och hytta med näven så de förstår att det är allvar! ;) Så irriterande med ett jävla liv när Mio precis somnat (ja, för hon är ju lättväckt ;) ) och man vill ha lite lugn och ro..

Ska försöka packa färdigt våra väskor, så gott det går ialla fall utan att störa lillhjärtat. Imorn bär det av norrut, äntligen får vi träffa Eyw, mami och R.P (moffa Roggisch) igen, länge sen nu. Lääängtar!!

Nu "Unga mödrar" och lite exotisk frukt!

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0