BVC

Usch, stackars hjärtat har fått sin första spruta idag.. eller ja, det var ju två sprutor! :(
Min lilla älskling blev jätteledsen, Henke blev knäckt för att hon hade ont.. inte kul..
Henke som var med för att jag tycker det är såå jobbigt med sprutor, han höll henne när hon fick första sprutan. Men han tyckte det var så jobbigt att hon blev så ledsen så jag fick hålla henne när hon fick den andra. Kändes inget vidare att knipa fast det lilla (tjocka) benet mellan mina knän när hon visste vad som skulle komma. Plutta, många, stora tårar!! :(
Hoppas hon slipper feber och sån skit man kan få av vaccinationen..

När vi kom hem skulle jag åka till IKEA med R-M. Var borta i lite drygt en timme, Mioälsklingen hade panik-skrikit nästan hela tiden, så pass att hon satte i halsen. Verkade som hon hade ont i benen där hon fått sprutorna.Henke var helt slut när jag kom hem, stackarn!
Snacka om dåligt samvete mamman fick....
Men kom hem med fina saker till lilla råttans säng :)

Ska väl bjuda på lite bilder på världens finaste tös!


på väg till gammelfarbror Lars-Olov (hahaha)och tant Anneli 


bada är kul!


softar på filten


redo för sängen


mamma och jag har varit på studentkalas (pappa var också med)


älsklingarna!



nu ska vi till Jessan på födelsedagskalas, pappa är inte riktigt klar ;)



vila måste man också göra ibland :)

Det var allt för denna gång!

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Anna

Huga! Jobbigt för alla med sprutor och tårar. Det gör ont i hjärtat!! Himla fin liten familj ni är iaf!! <3 Kramar från Söderfors

2010-06-15 @ 23:06:11
URL: http://septemberbebis.blogg.se/
Postat av: mami

fortfarande världens finase! o snart ses vi <3

2010-06-16 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0