Tyst och lugnt och skönt

Mio sover sedan en halvtimme tillbaka, Henke sover sen.. jaa.. inatt runt halv ett nånstans ;)
Han var ute och åt (och drack öl) med "gamla" jobbet igår, hade ju sin sita dag där igår. Börjar på nya jobbet på söndagkväll och ska jobba lite nätter till och börja med. Ska bli såå skönt att han byter jobb!

Vi har haft en ganska tuff vecka faktiskt, Mio fick ju lite feber efter sprutorna och var inte alls sitt vanliga glada jag. Stackars lilla älsklingen!
Hur som helst så känns kroppen som om jag burit mitt (6440g tunga!!!) barn konstant sen i onsdags! Ska inte gnälla, men ryggen känns som om den inte pallar mer snart.. som om jag är 129 år gammal..
Så! Färdiggnällt ;)
Såklart har vi myst en hel del också! I torsdags åkte jag och lillhjärtat och hälsade på min mormor och morfar, fick god mat, efterrätt och kaffe och tårta :) Gullemormor fixar hon.

Ikväll ska vi till Linda och Kristoffer och grilla. Ska bli jättekul, vi har inte träffats allihop sen jag var precis nygravid. Henke och jag hade vetat om det ett par dagar bara, men Linda genomskådade mig då jag tackade nej till kaffe och hade slutat röka, haha! Men hon sa inget då..

Bilder:


har lite svårt att välja VAR jag ska släppa taget om saker ;)



tänker så saliven skummar ;)


varmt efter åktur i pärlan, som saknar AC...


.. fick ta på sommarstassen när vi kom hem

     
busa med mamsen är ju ganska kul!


så här såg hon ut när jag började blogga, inviger Skania-nappen som pappa köpt..

.. nu sitter hon i mitt knä :)
Ska göra lite kaffe och väcka Henko, sen blir det nog Templet med hela lilla familjen ;)

-over and out-

Kommentarer
Postat av: mami

tur att internet o telefon finns när ni bor så långt bort! söt som socker är hon iaf, mormors hjärta! längtas! ska bli så himla kul när ni kommer iveckan <3

2010-06-21 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0