Trött..

Henke jobbar över och har inte kommit hem än. Snutta ligger i sängen (jaa, våran säng, hihi) och sover förhoppningsvis. Henke åkte ju tidigt imorse, så han tyckte ju att det var väldigt trist att hon, troligtvis, sover när han kommer hem. Annars är det ju han som står för kvällsrutinerna :)
Gissa vad jag upptäckte när jag fixade inför natten; jo, världens största och äckligaste spindel satt i fönstret, inne i vårat sovrum!!! Bläääh!! Och jag blev ju tvungen att ta hand om den själv, Mio nådde ju inte ;) Fy f-n, fick ringa Henke för moraliskt stöd medans jag sprejade ner kräket med hårspray. Nu använder ju inte jag hårspray så vansinnigt ofta så när jag äntligen kom upp på pallen för att nå äcklet så upptäcker jag att min sprej knappt har nån gas kvar för den har stått så länge.. Dåligt med kräm i burken innebar ju att jag måste ännu lite närmare snuskpäcklet... inte kul vill jag lova. Men jag tömde nästan hela burken så det rann på hela fönsterfodret så till slut var spindelkräket så groggy att han låg på rygg på fönsret, haha.. Då mosade jag den med en halv rulle hushållspapper! Mäkta stolt över mig själv :) Som Henke sa; "Du är mamma nu, gör det för Mios skull". Haha, sötnöten!
Men nu är jag trött! Ska kasta mig i duschen så fort Bejbi kommer hem, skiter i att håret kommer se ut som hej-kom-och-hjälp-mej imorn :P Får göra det bästa av det då, inget jag orkar bekymra mig över nu.

-over and out-

Kommentarer
Postat av: mami

Bra där, gumman! Du lär ju köpa hem en ny hårspray så du har mordredskapet klart om stor-glenn kommer på besök.... blää! =)

2010-05-11 @ 21:49:11
Postat av: mami

jag hade stor-glenn på besök på jobbet inatt, jag hörde hur han kom klampandes över golvet... hoppas att inte dagpersonalen blir rädd för jag lät han springa o gömma sig =)

2010-05-15 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0