Inredningsdesign på hög nivå.

Ideérna är många och helt fantastiska, Mios rum blir outstanding! Så känns det i alla fall kl 3 på natten när sömnlösheten sätter in och inspirationen flödar! Så nu är jag där igen.. kan inte sova.. Bara fantisera ihop massa fina saker som jag ska tillverka (eftersom jag har så otroligt mycket tid över). Men känner mig ändå hyfsat utvilad när det är dags att kliva upp. Det är på eftermiddagen som det känns i kroppen och knoppen att man inte sovit som man ska.
Men som sagt, jag har aldrig så mycket bra ideér som på nätterna. Även om de inte känns fullt så briljanta på dagen när man är helt vaken ;) Man får helt enkelt ta små guldkorn av varje block av drömmar för att det ska vara realistiskt..

Min lilla, stora tjeja.. det går för fort! Efter hon provsmakat min smörgås fick hon en egen att leka med. Den åt hon upp! Hela! En stor, riktig smörgås!! Hon bet små bitar och åt upp den!! Gudars! Leverpastej är visst grejjen :) Dessutom äter hon banan nu, utan att jag mosar den. Gnager med de där små gaddarna, haha.
Vad jag glömde skriva sist var att hon i tisdags drack ur sin pipmugg själv! Jag hade som vanligt ställt den framför henne för hon gillar att plocka med den (läs kasta den i golvet), mamma hade precis kommit så vi satt och fikade och pratade. Helt plötsligt ser jag Mio hålla i sin mugg med båda händerna och dricka, på riktigt, dricka! Hahaha.. Jag blev helt chockad.
Sjukt vilka "små" saker som kan få mig så stolt nu för tiden. För mig finns det inget som min dotter gör som är "små" saker :)
Hon kryper fortfarande inte, men tar sig framåt, ett ben bakåt och ett framåt. Så åker hon på rumpan, sötungen! Trösklar är nemas problemas för min lilla princess <3

Rätt person som lämnade Idol ikväll. Nu ska jag snart kudda, men först fixa lite. Imorn kommer en kille och kollar på lägenheten. På min sovmorgonsdag..... Suck.
Jaja, gilla läget. Jag får ett rum till Mio snart :D

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Kepsan

skojsigt med Mio´s rum, ska bli kul o se när det är klart, höga förväntningar nu!!! :D

puss sötaste

2010-11-06 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0