Stora damen

I fredags blev min lilla princess 8 månader! Helt sjukt, snart börjar hon skolan känns det som... Haha. På BVC tycker de att man kan ge två mål lagad mat varje dag när de är 8 månader. Jag hade ju en tanke, att byta ut amningen kl. 15 mot gröt eller något för att sedan ge Mio ett andra mål mat kl. 18. Meeen jag har ju lite svårt att släppa amningen.. ;) Men i måndags tog min kropp beslutet åt mig, den tyckte väl också att stora damen ska få ordentlig mat, haha. Så från och med i måndags har jag haft ont i magen, men ammar bara morgon och kväll (och ibland en gång väääldigt tidigt).
Det är ju kul att man "fungerar" igen, men inget kul att ha ont. Det sägs ju att det ska bli bättre när man fött barn, men jag vet inte.. Kanske något litet bättre..

Yees.. snart får jag kasta upp lite bilder på min stora tjejja :D

-over and out-

Kommentarer
Postat av: mami

roligt att du uppdaterar lite .. nu längtar jag efter korten <3 puss o kram

2010-11-25 @ 17:01:51
Postat av: Jessan, Mille & Leon

Ja vad tiden går, snart kanske du blir mormor med :) haha..

Du får se det ljusa i att hon blir äldre, o förhoppningsvis får du ju ta del av bebislivet en gång till med ett litet syskon, eller hur?! ;)

puss & kram

2010-11-25 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0