Dejt me finaste..

..blev det idag. Jag och Mio träffade finaste Kepsan och Leon i stan. Så himla mysigt att träffas igen, bara dra runt och prata och så.. Lunch blev det ju också, Mio åt ute på "restaurang" för första gången. Sin egen mat, men ändå, ute ;) Det var mysigt, grus och jag fick prata lite, barnen fightades mest om leksakerna :P Mio vann... ingen gång! Haha.. sötnötterna! Kameran la jag fram på vita för att inte glömma den och där låg den när vi lämnade hemmet... Jippiiie.. Hoppas man kan få några söta bilder från den som var duktig och hade kameran med sig ;)

Annars snurrar mest tankarna på hur jag ska inreda Misans rum i nya lägenheten... Det är sååå roligt!!
Ska ner till pappa och välja tapeter och en målare som sätter upp dem i julveckan! Haha.. det blir nog lätt..

Nä, nu ska jag knoppa.

-over and out-

Kommentarer
Postat av: mami

mysigt att inreda rummet till finaste Misan <3

2010-10-22 @ 01:49:37
Postat av: Jessan, Mille & Leon

Men åhh, gullig du e! Var supermysigt att träffa er med.

Hoppas på snart igen, spännande med flytten, förstår att du längtar!

pussa

2010-10-26 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0