Jaaahopp

Kanske dags att göra ett litet inlägg :)
Har lite egentid, Mumsan sover och Henke är och städar och tvättar Pärlan. Förhoppningsvis säljer vi den imorn. Blandade känslor att sälja min älskade bil, men vi behöver ju faktiskt byta.

Lite news om ungen min
- döptes den 24 juli, bilder kommer förhoppningsvis längre ner.
- åker numera sittvagn :)
- fått sin andra vaccination, 5 månaders. Stackars älsklingen, men nu dröjer det! Vägde då 7300g och var 65 cm:)
- äter smakportioner, älskar alla grönsaker (hittills) och äter gröt varje kväll.
- sitter utan stöd sen ett par veckor tillbaka, nu riktigt stadigt! *stoooolt* Så stor hon blev direkt!! <3
- och hon är som vanligt den soligaste och finaste ungen i världen!!!

Har säkert glömt nåt, men jag får återkomma då.. Nu är det dags att jag lägger upp lite bilder så det verkligen blir gjort ;) Enjoy!


Va tittar pappa och Mio på, när mamma inte ser...


bästa kocken såklart! :)


Glad tjej på 4-månadersdagen

å lite dopbilder då..

     

   




 
Dopet blev lyckat, det tog mig en vecka inomhus efteråt för att hämta mig ;) Kanske har jag lärt mig att be om hjälp lite tidigare. Men tusen tack för hjälpen, ni vet vilka ni är!

Kastar upp lite fler bilder, knäpper ju rätt mycket kort så det finns att ta av ;)


moster Emilia på besök
























Det var allt för denna gång.

-over and out-

Kommentarer
Postat av: Gina

Stora tjejen! :) Fina bilder ni tagit och jag önskar att jag hade kunnat vara med och uppleva dopet med er.. Syns imorgon!

2010-09-06 @ 22:23:53
Postat av: Jessan, Mille & Leon

Många fina bilder!!! <3

2010-09-08 @ 21:08:54
Postat av: mami

längtar mer än ever, snart snart snart så ses vi!

2010-09-14 @ 18:26:21
Postat av: Elin

Jädra söt unge alltså. Det måste hon ha efter moster ;D

2010-09-19 @ 00:12:40
URL: http://technolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0