Snart kudda..

..men först ett par rader här, bara för att jag kan ;)
Mio bissing har kommit upp ännu mer, känns som man nästan kan se hur den växer!
Lika glad är hon för det :)
Idag förflyttade hon sig från sin filt ut på golvet och helt vände håll på bara en sekund (kändes det som)!!
Jag var bara ute i köket och gjorde kaffe, när jag lämnade henne låg hon på filten med näsan mot dörröppningen och ringde en vän med sin telefon. Innan jag ens hann att slå på kaffebryggaren så hörde jag ett vilt prassel inifrån vardagsrummet. Jag skyndade mig in och där låg min lilla tjejja och "bet" helt galet i e påse med kort i!! En meter från sin filt, med näsan åt helt annat håll!! Haha.. Vet inte hur hon tog sig dit så fort, hon kanske ålade, kröp, joggade eller flög rymdraket. I min värld är allt lika troligt! ;)

Igår var jag i stan och shoppade lite. Köpte en mössa (bland annat) till min docka.. Ursöt stickad, måste nog ta ett kort på den :)
Henke var och klippte sig, och jag fick lite tips av hans frissa hur jag kan "maskera" min begynnande skallighet. Hon tappade själv mycket hår när hon ammade. Nu kan jag knappt bärga mig tills jag kan få klippa mig, ska boka tid på fredag då jag ska dit och få ögonbrynen fixade.

Nähä, nu är det dags..

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0