Snorigt värre

Nu har lilla Mumsan varit förkyld i två omgångar.. H med. Och nu klarade inte jag mig längre, har haft ont i halsen i flera dagar nu och varit allmänt risig. Som tur är har jag haft hjälp av mami! <3
Hon var här i nästan en vecka och i måndags åkte hon hem, i sin "nya" bil :)
Mysigt var det ialla fall att ha mami här!

Vi har varit på 6-månaderskontroll nu. Hon är perfekt! Såklart! Som om vi inte visste! ;)
68 cm lång och 8115 g, min lilla tjockis!
Det var läkarkontroll också, allt såg jättebra ut.
Vi hade faktiskt varit hos läkaren på VC veckan innan, då jag var orolig att hon hade ont i örat. Hon gnuggade höger öra så mycket, men det var inte öroninflammation, tack och lov!

Hur som helst, Mio-hjärtat är sååå snorig! Tycker så jäkla synd om henne, önskar man kunde göra nåt! Eller det kan jag ju, men suga snor är inte kul, varken för mamman eller (framför allt inte) för lillsnutta!
På VC sa de att hon kunde bli snorig vid tandsprickning. Kanske är det så, för min lilla unge har numera två tänder! Den andra har nu spruckit igenom lite grann.. Den första är stor, vit och vass! Som tur är kan hon sköta sig vid ammningen, oftast.. ;)

Nähä, nu vaknade hon där inne. Mysdax!

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0