Tandsebissing..

Mmmhh.. nu går det inte längre att förneka. Min lilla bebis håller på att få sin första tand! Skulle egentligen skrivit det i inlägget där jag skrev lite framsteg som damen gjort, men jag var inte redo att erkänna att en tandsebissing fanns där i lilla truten.. Vi har sett och känt den där under tandköttet i över en vecka. Å nu känns det  lite vasst.. Fasen, min lilla tjej börjar bli stor!
Bara att hålla tummarna för att hon kan hantera bissingen, då jag faktiskt tänkt att amma ett tag till ;)

Skulle nog även skrivit att snutta haft sin första förkylning, för två veckor  sedan. Pappan smittade henne, trots att han inte fick pussa henne eller ta i henne i onödan, och absolut inte utan att tvätta händerna! Haha..

Nu är det lunchdags snart, måste kolla till Misans morötter så de inte kokar bort.

-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0